سامانه نشریات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


1.

تحول روزنامه نگاری دینی در ایران معاصر

صفحه 1-30
حسین افخمی؛ عطیه پیرهادی؛ مسعود تقی آبادی

2.

کاربست گزیده عناصر زبان‌شناسی نقش‌گرا در تحلیل انتقادی گفتمان رسانه: موردپژوهی خبر قتل 37 تبعه سعودی

صفحه 31-57
فرهاد براتی؛ علیرضا راستی

3.

فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی

صفحه 59-86
زینب ترابی؛ کبری نودهی؛ ابراهیم ابراهیمی

4.

تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان

صفحه 87-105
پویا جمالی؛ فریبا اسماعیل پور؛ سید عباس ابراهیمی

5.

تحلیل گفتمان آگهی‌های بازرگانی بوم‌محور (مطالعۀ موردی: ایزی پیک، پاپیا، کریستال کوالا، آیری پلاست)

صفحه 107-126
هیوا حسن پور؛ زهرا پارساپور

6.

طراحی شهر هوشمند شاری براساس ویژگی‌ها و دانش‌ها و فناوری‌های«شناختی،ارتباطاتی،اطلاعاتی، رسانه‌ای »

صفحه 127-178
نسرین زارعی؛ عطاءالله ابطحی؛ فاطمه وفایی؛ هوشنگ مبارک آبادی

7.

بازنمایی محرم در تلویزیون محلی؛ تحلیل محتوای برنامه‌های دهه اول ماه محرم (نهضت حسینی) در شبکه‌ی سبلان اردبیل

صفحه 179-209
محمدباقر سپهری

8.

واکاوی نقش و کارکرد شبکه‌های اجتماعی بر دیجیتالی شدن سبک زندگی جوانان تهران

صفحه 211-242
منوچهر صابر؛ حسن بشیر؛ نسیم مجیدی قهرودی؛ امید علی مسعودی

9.

ارائه الگوی سیاست‌گذاری روزنامه‌نگاری علم مبتنی بر رسانه‌های نوین

صفحه 243-269
بهاره صفوی؛ سمیه تاجیک اسماعیلی؛ اکرم قدیمی؛ لیلا نیرومند

10.

نقش عوامل برون سازمانی درتشدید مشکلات روزنامه های ایرانی

صفحه 271-322
رویا فرامرزی؛ داود صفایی؛ حوریه دهقان شاد؛ حسین انتظامی

11.

تأثیر مخاطب‌گرایی و ویژگی‌های فیلم بر رضایت مخاطبان سینما

صفحه 323-359
امید مهدیه؛ فردین یخکشی

12.

«تنها مثل جادوگر...#علی_کریمی»، بررسی افکار عمومی در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال ایران: برساخت اجتماعی واقعیت در توییتر

صفحه 361-383
رسول نوروزی سیدحسینی؛ مهدی لطیفی فرد؛ امین یادگاری