سامانه نشریات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

ترابی, زینب, نودهی, کبری, ابراهیمی, ابراهیم. (1401). فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی. , 12(1), 59-86. doi: 10.30465/ismc.2022.38753.2477
زینب ترابی; کبری نودهی; ابراهیم ابراهیمی. "فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی". , 12, 1, 1401, 59-86. doi: 10.30465/ismc.2022.38753.2477
ترابی, زینب, نودهی, کبری, ابراهیمی, ابراهیم. (1401). 'فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی', , 12(1), pp. 59-86. doi: 10.30465/ismc.2022.38753.2477
ترابی, زینب, نودهی, کبری, ابراهیمی, ابراهیم. فرهنگ‌سازی «جذب مخاطب» در رسانه‌ها با اثرپذیری از سه مولفه‌ی ساده‌گویی، فشرده‌گویی و حق‌گویی در بوستان و گلستان سعدی. , 1401; 12(1): 59-86. doi: 10.30465/ismc.2022.38753.2477