سامانه نشریات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

جمالی, پویا, اسماعیل پور, فریبا, ابراهیمی, سید عباس. (1401). تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان. , 12(1), 87-105. doi: 10.30465/ismc.2022.37494.2433
پویا جمالی; فریبا اسماعیل پور; سید عباس ابراهیمی. "تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان". , 12, 1, 1401, 87-105. doi: 10.30465/ismc.2022.37494.2433
جمالی, پویا, اسماعیل پور, فریبا, ابراهیمی, سید عباس. (1401). 'تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان', , 12(1), pp. 87-105. doi: 10.30465/ismc.2022.37494.2433
جمالی, پویا, اسماعیل پور, فریبا, ابراهیمی, سید عباس. تکنیک های پیشبردی در تبلیغات محصولات غذایی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران در ساعات پربازدید کودکان. , 1401; 12(1): 87-105. doi: 10.30465/ismc.2022.37494.2433