سامانه نشریات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی


1.

مدل سازی ساختاری زنجیره ارزش تولیدات رسانه‌ای در دیپلماسی رسانه‌ای ایران در قبال دنیای عرب

صفحه 1-22
افشین آزادی؛ مهرداد متانی؛ علی فلاح؛ یوسف قلی پور کنعانی

2.

عوامل موثر بر اشتراک گذاری اخبار جعلی کرونا در رسانه های اجتماعی: با تاکید بر نقش تعدیلگر دانش مصرف کننده از اخبار جعلی

صفحه 23-47
محمد باشکوه اجیرلو؛ عادله دهقانی قهنویه

3.

تحول آفرینی توییتردیپلماسی در پیشبرد اهداف سیاست خارجی

صفحه 49-74
مهرداد توکلی؛ هادی خانیکی؛ اکبر نصراللهی؛ نازنین ملکیان

4.

روابط بینامتنی در بازی های رومیزی

صفحه 75-98
مریم جلالی؛ اعظم حکیم

5.

مفهوم سواد رسانه‌ای در کتاب‌های تفکر و سواد رسانه‌ای متوسطه دوم از منظر تحلیل محتوای کیفی

صفحه 99-129
رفیق حسنی؛ دلنیا عبدی

6.

تاثیر رسانه‌های جمعی بر احساس امنیت در استان سیستان و بلوچستان

صفحه 131-165
محمد مهدی دانشی کهن؛ عبدالرسول حسنی فر؛ محمدرضا حسنی

7.

قهرمان در بازی های رایانه ای (مطالعه موردی بازی رایانه ای میرمَهنا و ندای وظیفه ( نسخه ی جنگ جهانی) با رویکرد سفر قهرمان جوزف کمبل)

صفحه 167-189
راضیه حق شناس؛ فتانه محمودی

8.

کاربرد استعاره جنگ در بخش اورژانس و دلالت‌های ارتباطی آن

صفحه 191-216
لعیا محبوبی؛ زرین زردار

9.

تحلیل عوامل و پیامدهای شکاف ارتباطی و گفتگویی بین نسل ها در خانواده

صفحه 217-258
منصور ساعی

10.

بررسی اثرسیاست‌‌گذاری‌ها و مصرف رسانه‌ای بر سرمایه فرهنگی و سبک زندگی: نقش تعدیل‌گر سواد رسانه‌ای

صفحه 259-289
فراز صادق وزیری؛ الهام ابراهیمی؛ سعید شادمان

11.

آینده پژوهی شبکه های اجتماعی برخط در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت

صفحه 291-338
هژیر فتحی؛ فائزه تقی پور؛ نفیسه واعظ

12.

نظام رسانه ای تصویرساز، الزام تمدن سازی اسلامی – ایرانی (با تاکید بر گفتمان های سینمایی موجود در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی)

صفحه 339-375
مهدی مختارپور