فهرست | ||
تفکر وکودک | ||
دوره 12، شماره 2 - شماره پیاپی 24، اسفند 1400 اصل مقاله (62.4 K) | ||
چکیده | ||
اهداف آموزش مفاهیم اخلاقی به کودکان براساس دیدگاههای آیتالله جوادی آملی سپیده انصافی مهربانی، ایراندخت فیاض، سعید بهشتی، و علی دلاور؛ 1 اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظارتی توجه بر عملکردهای توجه و آگاهی واجشناختی دانشآموزان نارساخوان جعفر بهادری خسروشاهی، رامین حبیبی کلیبر، جواد مصرآبادی، و لادن واقف؛ 29 هرمنوتیک بهمثابۀ بستر برنامۀ فلسفه برای کودکان با تأکید بر هرمنوتیک فلسفی هایدگر فریده بهرامی و محمدرضا شمشیری؛ 55 پیشبینی انواع قلدری براساس زیرمقیاسهای گسست اخلاقی و هویت اخلاقی در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران معصومه ترکاشوند و هادی کرامتی؛ 93 اثربخشی بازیهای فکری بر کارکردهای اجرایی کودکان پیشدبستانی رفیق حسنی و فرمیسک صفری؛ 111 اثربخشی تدریس مدل هفت مرحلهای چرخۀ یادگیری بر بهبود مهارتهای تفکر خلاق و حلمسئله در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان ابتدایی سهیلا حسینپور، سعید شریفی رهنمو، شریفه محمدی، و آیتاله فتحی؛ 133 مطالعۀ مبانی هستیشناسی رویکرد مرلوپونتی و لیپمن بهمنظور تدوین الگوی تلفیقی در برنامۀ فلسفه برای کودکان سیدعلی حسینی، اکبر رهنما، و رقیه موسوی؛ 157 شگردهای فکرورزی در داستانهای فرهاد حسنزاده بر پایة نظریة لیپمن (مطالعة موردی: داستانهای گروه سنی الف، ب و ج) فرحناز حیدرینسب، میرجلالالدین کزازی، و خلیل بیگزاده؛ 181 بررسی تطبیقی مضامین دینی در شعر کودک و نوجوان فارسی و کُردی علیرضا شوهانی، محمدتقی جهانی، و مهدی احمدیخواه؛ 213 اثربخشی اجرای برنامۀ فلسفه برای کودکان بر ادراک شایستگی و انعطافپذیری شناختی کودکان پسر بیسرپرست علیاکبر کبیری، علی قاسمی، و سعید مذبوحی؛ 239 تحلیل مفهوم خداشناسی در داستانهای کلر ژوبرت با تأکید بر آموزش مفاهیم دینی به کودکان طواق گلدی گلشاهی؛ 265 رابطۀ الگوهای ارتباطی خانواده با نگرش به خلاقیت: میانجیگری سرزندگی تحصیلی در دانشآموزان عزتاله منجزی، همایون هارون رشیدی، و کبری کاظمیان مقدم؛ 301 | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 223 تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 225 |