سامانه نشریات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

حسین پور, سهیلا, شریفی رهنمو, سعید, محمدی, شریفه, فتحی, آیت اله. (1400). اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی. , 12(2), 133-155. doi: 10.30465/fabak.2022.7000
سهیلا حسین پور; سعید شریفی رهنمو; شریفه محمدی; آیت اله فتحی. "اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی". , 12, 2, 1400, 133-155. doi: 10.30465/fabak.2022.7000
حسین پور, سهیلا, شریفی رهنمو, سعید, محمدی, شریفه, فتحی, آیت اله. (1400). 'اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی', , 12(2), pp. 133-155. doi: 10.30465/fabak.2022.7000
حسین پور, سهیلا, شریفی رهنمو, سعید, محمدی, شریفه, فتحی, آیت اله. اثربخشی تدریس مدل هفت مرحله‌ای چرخه یادگیری بر بهبود مهارت‌های تفکر خلاق و حل مسأله در درس مطالعات اجتماعی دانش‌آموزان ابتدایی. , 1400; 12(2): 133-155. doi: 10.30465/fabak.2022.7000