سامانه نشریات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

سجادی پور, فریده السادات, یاوری, فاطمه. (1402). اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر تفکر انتقادی دانش آموزان. , 14(2), 173-200. doi: 10.30465/fabak.2022.40884.2094
فریده السادات سجادی پور; فاطمه یاوری. "اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر تفکر انتقادی دانش آموزان". , 14, 2, 1402, 173-200. doi: 10.30465/fabak.2022.40884.2094
سجادی پور, فریده السادات, یاوری, فاطمه. (1402). 'اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر تفکر انتقادی دانش آموزان', , 14(2), pp. 173-200. doi: 10.30465/fabak.2022.40884.2094
سجادی پور, فریده السادات, یاوری, فاطمه. اثربخشی برنامه فلسفه برای کودکان مبتنی بر رویکرد یادگیری تلفیقی بر تفکر انتقادی دانش آموزان. , 1402; 14(2): 173-200. doi: 10.30465/fabak.2022.40884.2094