سامانه نشریات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی

کهوند, مریم. (1400). بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت. , 21(5), 305-326. doi: 10.30465/crtls.2021.35863.2209
مریم کهوند. "بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت". , 21, 5, 1400, 305-326. doi: 10.30465/crtls.2021.35863.2209
کهوند, مریم. (1400). 'بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت', , 21(5), pp. 305-326. doi: 10.30465/crtls.2021.35863.2209
کهوند, مریم. بازنمایی پول در تبلیغات دیداری تحلیل گفتمان دیداری کمپین تبلیغاتی بانک ملت. , 1400; 21(5): 305-326. doi: 10.30465/crtls.2021.35863.2209